20augusti.

hej,
första dagen i skolan idag, helt okej. dom nya sjuorna är jätte söta. :) vi har inte gjort så mycket idag, vi har haft mest klass tid, sen så slutade vi efter lunch. efter skolan så åkte jag, sara, love och linnea hem till sara. våra tider är saknad. :) senare på kvällen har jag vart med love och vi var med hanna och signe, det var mys. imorgon så blir det massa MYS!  först skola sen blir det annlouise och alice. och på kvällen blir det kräftskiva i rolfhamre hos signe! ;D längtar.
men nu ska jag ta och lägga mig och titta på film men ha det bra.

l.

Kommentarer
Postat av: Frida

men du , söt blogg :)

2009-08-20 @ 22:28:02
URL: http://ifyoucantmakeitfakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0