25augusti.

hejsan, förlåt för att det inte blev något inlägg igår jag hade precis skrivit klart igår och skulle publicera och då förvann allt och jag hade verkligen ingen ork att skriva om allt. :/ 
idag har jag iallafall varit med love först sen var det stallet som gällde :) först red jag spirit sen red jag prisse på lektion, gick riktigt bra faktist. verkligen ett stort förlåt men jag orkar inte med allt bloggande nu, inget är speciellt bra så jag bloggar när jag har tid och lust så det blir nog inte varje dag tillsvidare..        jag måste bara säga att ellen är den bästa som finns, när allt känns tungt så är det ellen bara ellen som får mig att le. hon är helt klart bäst, puss.

l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0