jag älskar dig.

från början var du den bästa glada du, du pratade med mig du var hel klart bäst. du kom fram och pratade med mig.. nu är du helt personlighets förändrad, du är inte glad, du vill inte prata med mig, du är bara sur och bryr dig inte om mig.
jag kan inte förstå, du är den bästa som jag har. och du har helt glömt bort mig, när jag vill prata med dig och när jag behöver dig som mest så är du borta, du kommer aldrig tillbaka du kommer och du går och är oftast borta.. jag behöver dig du är en av dom närmsta jag har och som jag alltid kommer ha, jag saknar våra stunder där vi kunde prata om det mesta, vi kunde skratta tillsammans, jag vill ha det tillbaka. du är saknad. om du bara förstog hur mycket jag älskar dig, jag hoppas det kommer bli ändringar för jag vill ha dig tillbaka.

l.

Kommentarer
Postat av: hannaeriksson .

om du vill prata så finns jag alltid sis, <3

2009-08-26 @ 22:07:52
URL: http://hannaeriiksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0