22december.

var i järvsö på metro inatt det var verkligen INTE kul, skulle kunna vart hemma och sovit istället hade vart mycket roligare. saras mamma kom och hämtade oss vid sju kanske(?) då skjutsade hon hem mig, jag somnade direkt. robban ringde och väckte mig igen vid elva för han undrade om vi skulle gå och köpa julklappar men då sov jag så vi kirrar det imorgon istället. runt tre åkte jag till stallet för att hjälpa stina att julpynta i spirits box och det vart så fint så, när jag kom hem duschade jag och sen har jag bara tagit det lugnt, jag är så seg och orkar inte göra nånting. jag har precis tänt alla ljusen i mitt rum och fikat lussebulle och julmust, och nu ska titta på andra avenyn sen ska jag krypa ner i sängen och sova. puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0