julklappar. (Y)

kvällen har varit helt okej, först var vi här hemma jag, mamma, pappa, robban, farmor och farfar då åt vi och delade ut jul klappar. också hade vi paket leken, senare åkte vi till faster i lillhaga och fick mer presenter också kom tomten med paket till wille och clara. jag saknar faktiskt att tomten inte kommer hem till mig som den alltid gjorde när man var liten. aja, nu har vi precis kommit hem och nu ska jag duscha och sen bara ta det lugnt.

mina julklappar:
schampo & balsam
hårspray
rosa platt tång
klocka
ljuslyckta
sängkläder
trosor
strumpor
sockar
parfym
bodylotion
pengar
present kort på fifty & ginatricot
choklad ask
fjällräven jacka
lår höga stövlar
tack så mycket för allt!
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0