13november.

fredag den 13e.
sista praktik dagen avslutades på det estetiska programmet hemma i ljusdal, det var inte så kul förutom i början av lektionen som jag och tea satt oss på en varsin stol och sen ramlade alla teas saker ur hennes fickor så PO fick plocka upp sakerna åt henne, haha :D    dom sista timmarna gick vi till gympa salen och tittade på gen repet av schlagerstjärnan, tjejerna var riktigt duktiga på att sjunga och dansa. när jag kom hem ifrån "skolan" så pluggade jag, och resten av kvällen pluggade jag också. sen vid åtta tittade jag på idol och nu har jag precis duschat och ska lägga mig i min sköna ny bäddade säng och sova.  pussss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0