17november.

lina och spirit dag, me like.      först var det skolan som gällde, det var en vanlig tisdag med väldigt mycket skoljobb. vid lunch skulle vi på studiebesök på tryggve det sög, sen efter skulle vi gå och äta sen försöka hinna med bussen tror ni vi hinner? hmm.. NEJ!   aja, kom iallafall tillbaka till skolan men vi kom en aning försent. efter skolan stannade jag och jobbade kom ingen vart det är inte bra för jag har prov imorgon, så nu blir det till att plugga -.-
i stallet gick det i alla fall fint, varje tisdag jag kommer till stallet så känner jag att jag har saknat spirit med än vad jag anar. vi var ute och gick en sväng när jag gick för sakta knuffade spirit mig på ryggen med mulen för att jag skulle gå snabbare. i alla fall, på lektionen efter red jag pluto det var riktigt ovant, när jag har ridit en B-ponny hur mycket som helst innan och sen får jag rida en stor häst. det gick i alla fall bra men han var stark och jag har ont i ryggen/nacken. men nu är det dags att plugga till provet imorgon sen sova, sweet dreams.
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0