22november.

igår hade vi match och det gick inte bra, bollnäs tog hem vinsten med 4-0.. jag var på dåligt humör och spelade skit fult fick nästan utvisning också, en tjej höll fast min klubba och då slog jag till henne också var jag på väg till utvisar båset men jag fick ingen utvisning. på kvällen igår kom sara till mig vi åt sen gick vi ner på ljusdal och träffade tjejerna sen gick vi vidare till olivia, jag var sjukt trött och vela inte va kvar så länge så gick hem vid tolv och på vägen hem såg jag och sara en bambi! sara: lina det är en varg!;o eller det är en bambi, den kommer attackera oss.. :s     när vi kom hem hade vi party vi åt massor, sen la vi oss vid tre kanske.
idag vaknade jag sent, gick upp och åt och nu har jag suttit här hela dagen och tittat på gamla bilder och saknar sommaren och tiderna så sjukt mycket. nu ska jag titta på riverside i det här avsnittet är ulrik med! sen ska jag plugga så jag kommer ikapp jag ligger efter ganska mycket nu i skolan. men nu ska jag ta och koka lite makaroner sen titta på riverside. ha det bra (L)
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0