4november.

skolan idag som vanligt, var väl okej.  efter skolan gick jag, love och sara till love och satt vid datorn och dansade typ. sen gick vi vidare till mig iallafall jag och love, där bytte vi om och sen fixade vi oss också skjutsade mamma ner oss till kläppa och där ifrån åkte vi med birgitta till kåken. jag har aldrig vart på kåken men det var faktist jätte mysigt där, vi var där i två timmar kanske sen vela vi inte va kvar längre. när vi kom till kläppa hämtade loves mamma oss och skjusade hem mig, nu är jag hemma och ska snart titta på riverside! sen ska jag nog duscha sen gå och lägga mig.
dagens bästa:
johan: men palle ditt fittnylle!
lisa: vad sa du?
johan: att palle var ett fittnylle.
lisa: men du gillar väl fittor?
johan: nej, jo, nej eller JO!
palle: nej, han är bög.
klassen: HAHAHAHAHAHAHAHA xD
förresten så vann vintergatan
innebandy DM idag, jag var inte
med och spelade men dom
spelade bra säger dom som spelade.
så, ett stort grattis till vintergatans
tjejer.
<3
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0