8november.

robban hämtade mig igår och vi åkte till frida, frida hade lagat jätte god mat. vi fick kött, potatis och massa sallad, sen åt jag och robban glass och maränger. yummie. efter jag ätit kom love och hennes morfar och hämtade mig, hennes morfar skjutsade oss till färila hem till alice. annlouise var också där, och fredrik kom efter ett tag. vi tittade film och hade party, tills du förstörde min kväll!
idag när vi vaknade så åt vi sen så hämtade robban oss hemma hos alice, vi skjutsade hem love sen åkte vi hem. jag bytte om sen åkte familjen till farfar och firade fars-dag, nu har jag precis ätit och ska snart hoppa in i duschen. sen ska jag titta på riverside och sova! :D pussss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0