20oktober.

lina och spirit dag idag, var först i skolan hade även ett fysik prov på förmiddagen gick galant. sen hade vi matte jag räknade tre sidor, jag har börjat skött mig i skolan, me like!     efter hade vi musik uppvisningar och jag hade glömt ackorden så jag tappade bort mig en hel del. efter skolan åkte jag till stallet, först red jag ut på spirit då följde också pauline och mannie med. vi red inte så länge för det var iskallt ute, sen när jag kom tillbaka red jag prisse på lektion. det gick superduper bra! när jag kom hem duschade jag sen satt jag mig vid datorn och tittade på lite bloggar och jag har varit med på paows tävling där man kan vinna saker ifrån glitter. och jag var en av dom fem som vann!  jag tycker ni ska kolla paow's blogg, ha en super kväll!
l.

Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

sv: inga problem,

vad gör du? :)

2009-10-21 @ 16:35:12
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0