21oktober.

idag hade vi dodgeboll turnering, jag var inte med för jag har fortfarande ont i mitt knä sen jag spelade innebandy. iallafall så fick jag, sara och victor stå i cafeterian var roligare än att vara med. vi slutade runt ett då gick jag och sara hem till mig och åt massor av mat, sen la vi oss i soffan och tittade på tv. vi låg där i tre timmar kanske sen kom mamma hem och lagade mer mat till oss, nu har vi just varit på kläppa och sara är hemma och jag är hemma. ska snart ta och lägga mig för jag är jätte trött, och imorgon är det sista dagen i skolan sen är det lov, ska bli riktigt skönt.  funderar på att redigera en ny header innan jag lägger mig,  men jag vet inte ja. vi får se hur det blir, sweet dreams allihopa.
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0