24oktober.

hejsan, inatt sov love och sara här igår kväll var vi först på invigningen, och sen tittade vi på bandymatchen som var efter. sen gick vi ner på kläppa för sara skulle anmäla sig till lanet sen gick vi hem till mig och tittade på film med massa folk, det var faktist kul. imorse åkte jag iväg med mamma och tittade på modevisning när jag kom hem var sara och love kvar, och då gjorde vi inte så mycket. nu har dom precis åkt hem och nu ska jag städa mitt rum sen ska jag äta nått och efter det vet jag inte vad som händer. jag ska iallafall till IP vid fem för att titta när loves pappa spelar bandy, sen ska jag dit inatt också på nattmatchen. men nu ska jag städa, ha det bra.
l.

Kommentarer
Postat av: alicia

jaså? :o nej hon har inte ens svarat på mig :o

2009-10-24 @ 17:03:26
URL: http://aliciasiverman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0