12september.

tjuluu,     har precis kommit hem ifrån love nu, jag sov där inatt. igår var vi hos sara eller love och signe var inne på ljusdal med folk, sara var hemma hos christian och jag var hemma hos sara med ivar, walle och pontus. vi hoppade matta och typ gjorde inget, dom mobbade mig för att jag inte kan hoppa studsmatta så dom kallade mig lina talanglös -.-' aja, senare kom signe och love också till sara men sara var inte där ;p vi åkte hem vid elva tror jag.  nu sitter jag här och ska snart fixa mig för jag ska åka till sara och vara med henne och hennes c00la bror. ikväll ska jag till kusin på "fest" ska dit och äta också ska jag passa wille och clara, om det inte är kul där så åker jag nog till sara, och om vi har skjus så ska kanske åka till järvsö, det är iallafall vad love vill men vi får se. ;) ha det bra, pusseN.

l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0