19september.

ayee, inatt sov signe här mys!   igår var vi hos petra och typ chillade, vi spelade fotboll på stenhamre och ja var sociala med varandra, det var iallafall super kul. tack för kvällen tjejer. jag och signe kom hem vid två, när vi kom hem gick vi och la oss och sov på engång.

imorse när vi vaknade åt vi sen la vi oss igen och tittade på film, "män som hatar kvinnor" det är en riktigt hemsk film ska ni veta, ni som inte sett det. aja, sen åkte signe jag satt här att antal timmar sen vid fem tiden åkte jag till stallet och red. kom hem vid halv sju. nu sitter jag här igen och har precis duchat och väntar på att få lite mat i magen. sen bär det av till sara för att sova där, hadetbra.


  en rid tur på spirit.



l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0