5september.

hellu,  igår var det väl en ganska okej dag, sov hos love först sen så var vi hemma och typ sov. sen åkte jag hem och fixade mig, sen kom signe och love till mig vi åkte ner på erguns och åt kebab vi träffade även olivia och hanna där. :) sen gick vi till coop och köpte godis sen drog vi till järvsö, hem till martin. där var det lan och dom var inte sociala. så signes mamma kom och hämtade oss efter en kvart typ. då åkte jag och love på kläppa, det var trevligt, eller ja trevligare än i järvsö. vi gick hem till mig och sov runt tolv.

nu är vi hos mig vi vaknade runt elva, och sen vi vaknade har vi bara suttit framför en varsin dator och chillat. ikväll ska vi kanske va med martin om han kommer, annars åker vi väl ner på ljusdal och hittar på nått. :)  men nu ska jag ta och gå upp och äta lite mat, ha det bra.

l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0