16april.

shoooobree!
vart hemma från skolan idag också , jävla feber..
men jag har hunnit gjort mycket ändå även fast jag vart sjuk , som tillexempel.. baka muffins, göra tobleronemousse, dunka musik, hoppa matta, handla & lagat mat. eftersom att jag missade nachosen på skolan så gör jag får jag väl laga egen nachos då, mycket godare.
Ikväll vill jag göra nått , men min mamma tvingar mig att vara hemma eftersom att jag vart hemma från skolan. men jag får se om jag kan övertala henne och gå ut en sväng och kanske träffa tea, love & sara ?
Nu har jag nyss ätit och ska duscha nu sen får vi se vad som händer, imorgon åker jag till hudik med mamma, pappa, robban och micaela. ska väl kika på lite kläder kanske önska mig något eftersom att jag fyller år snart, tror vi skulle åka och titta på micaelas häst också. (:
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0