hudiksvalllllll.

riktig trevlig dag i hudiksvall, började med att kika lite i affärer hittade en blommig klänning som jag tänkte ha på skolavslutningen också hittade jag en röd baseball jacka som jag velat ha länge nu. sen skulle robban köpa kostym och sånt eftersom att han tar studenten, också ska han på bal & grejer så då skulle vi titta på kläder till han.
senare gick vi och käkade lite på jambo sen vidare till stallet.  verkligen en jätte stooor häst som jag fick rida på men det var galet kul, han var hur snäll som helst. & det gick faktiskt bra att rida, för att vara första gången. :D
inte så bra kvalité på bilderna, men de får duga..
l.
klänningen, & den här blir förmodligen min examens klänning.
jackan! i'm in love. ♥
en lina & en izcador! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0