<3 björn rosenström.

vart bollnäs igår med frida, gustav, robert & anton. träffade massa roligt folk där och det var sjukt bra. björnrosenström mmmmmh, pusspåhan! hade sjukt kul , sov hos frida inatt kom hem vid två och vi la oss på engång när vi vaknade vid tolv så kom annlouise och love. har bara vart hemma på eftermiddagen och tagit det lugnt, pratat med dom jag har behövt pratat med.
snart kommer love då ska vi gå och handla nått gott och sen blir det mysis hos mig, imorgon åker mamma&pappa till stockholm så då bor love hos mig. (:
nu ska jag klä på mig sen gå och möta love, puss.
/lina.
vilka om inte lina&frida kirrade björns autograf på tuttttttarna då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0