<3 innebandy.

love sov här inatt , vi åt&sov typ. imorse kom farmor och hämtade mig vi åkte ner och åt mat, också köpte vi ett nytt navelsmycke till mig. sen var jag ner till kusinerna en sväng också åkte jag även ner till gunnar och tog bilder som jag ska ha till mitt moppekort. sen nu på kvällen vid nio gick jag upp till gymnasiet för att spela lite innebandy med massa folk, hur kul som helst. var så länge sen jag spelade nu så det var jätte roligt faktiskt, jag vill börja igen. jag kände dessutom inte av mitt knä så då vart det ännu roligare.
kom hem runt tio och har inte gjort mycket alls, duschat & suttit här. nu ska jag ta och sova.
smsa! 0730884792.
pusss / lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du spela med ljusdals damlag iår? (:

2010-08-11 @ 21:18:35
Postat av: lajna.

under den tiden då dom valde ut till damlaget så tränade inte jag, jag har problem med mitt knä och kunde inte vara med och träna. så jag ska inte spela i damlaget iår (:

2010-08-12 @ 00:43:55
URL: http://linanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0