carolina&julia.♥

åh min älskade bror är hemma, precis som det ska vara. ♥
åkte till gabriella en sväng ikväll med tjejerna också var även nino&anton där, sen åkte jag och love ner på ljusdal för att träffa carolina&julia dom är bäst, vi åkte tillbaka till gabriella sen och gjorde inte så mycket..
när jag och love åkte hem åkte vi vägen förbi tallbacken usch, förut var den skolan ett typ ålderdoms hem och det var massa som dog där så det spökar där. och när vi åkte förbi så såg man i ena fönstret hur en lampa blinkade, gissa om vi vart rädda? jag är verkligen jätte rädd för spöken. ;o
imorgon ska jag och bästa love vara med julia&carolina kommer bli grymt, vi får se vad vi hittar på men nu ska jag sova. pusssssen    /lajn.

är jag inte tuff?

Kommentarer
Postat av: Alice

Jävligt tuff :D

p u s s s

2010-08-15 @ 12:15:06
URL: http://aalicenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0