i wanna see u baby, stayin' by my side..

sitter på skolan nu och har precis ätit mat, snart ska vi titta på film. typ nån björn film och vi som ska ut i skogen i morgon och tälta. & i hovra är det mest björnar i hela hälsingland sa smulan. äh lika bra det om dom kommer och äter upp oss, iaf mig. sen vet jag att vi ska titta remember me, sen sover vi på skolan inatt.
imorgon ska vi skriva nationellaprov i engelska sen efter lunch åker vi till hovrahällarna och tältar en natt, sen på onsdag ska vi vandra till skyte och ha massa lekar med 7orna sen tältar vi på skyte också en natt. kommer bli kul. men känner nu att jag har ont i huvudet, och snorig är jag också. så vi får väl se hur det går.
skit samma, nu ska jag ta och sätta mig med dom andra och sen blir film med bästa klassen.
/l.

& hampus förlåt, du är bäst. helt klart den bästa som finns!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0