Ain't nothin' but a mistake

Efter nyår eller nått så kommer jag uppdatera bättre om jag orkar, iallafall så sov jag hos sara igår med henne&love. På kvällen gick vi på coop och mötte ivar och köpte godis sen gick vi upp på bandygym och väntade där på att pege, axel, dh och ante skulle spela klart bandyn. & medans vi väntade så spelade vi tv-spel och love&sara kastade kalsonger på varann typ, när dom var klar hade vi typ snö krig i duschen. Sen åkte vi med linus ner till pege och där spelade vi fifa, eller dom spelade fifa och vi tittade på och chillade järnet.
Vet inte när vi gick hem, men gick iaf till sara och sov där & idag har vi legat i sängen hela dagen och tittat på film och sånt. Jag åkte hem vid fem och har just ätit senare kommer sara hit och sover, jag vet inte vad vi ska göra ikväll. ändra sova eller hittar vi på nått kul vi får se :)
/Lina.
gammalbild , men ni är fortfarande lika grym. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0