♥ Dag 01 – Om mig.

Mitt fullständiga namn är Lina Marie Nystedt, jag bor i Ljusdal än så länge tillsammans med min familj mamma, pappa och bästa storbror Robban. men kommer förhoppning vis flytta nästa år till gävle eller sundsvall och gå gymnasie där vilket jag längtar jätte mycket till. Jag är 15 år gammal fyller 16 den 25 april på samma dag som min bror, vi är inte tvillingar han är 4 år äldre än mig men av någon anledning så kom jag till på samma dag som hans födelsedag. Vilket är rätt tufft!
Min släkt är som en stor familj för mig, dom uppskattar jag jätte mycket och jag har dom bästa kusinerna man kan hitta. 
På fritiden så brukar jag vara med alla mina kära vänner, jag rider även på ridklubben här i ljusdal och förut var jag även medryttare på en liten b-ponny som heta spirit och han var den världens bästa. Jag har även ett väldigt stort intresse för innebandy men spelar dock inte längre för mina knän vill inte göra som jag vill, men när jag kan så spelar jag för fulla muggar.
För övrigt är jag en väldigt glad, rastlös och galen person vill oftast göra saker hela tiden, och om jag inte får göra någonting kan jag lika gärna ligga hemma i sängen hela dagen. Jag brukar sällan vara ledsen eller deppig men det har dock varit en heldel nu på slutet, om man gör sig ovän med mig och jag blir riktigt sur så kan jag bara varna med att jag är jätte lång sur. så retas inte med mig i onödan, ett tips. (:
Jag är även en sån som vill ha det jag inte kan få, men kämpar fast jag dock vet att jag inte kan få det..
har inte så mycket mer att säga, ni får väl kommentera om det är något mer ni vill veta!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0