♥ Dag 06 – Min bästa vän.

Alla mina vänner betyder jätte mycket för mig och jag litar verkligen på dom, jag vill inte välja ut någon speciell men det finns några som står mig allra närmast.

Ellen Oskarsson, hon är en av dom som jag litar på allra mest. Vi har dock inte känt varandra så länge men det känns som att vi har känt varandra hur länge som helst, hon är som min andra halva. En tjej som alltid får mig på det bästa humöret, visst har vi haft våra stunder men vi har löst det och det har fått oss att lita på varandra mer. Jag litar på Ellen till 100%. Jag älskar dig vännen!
Love Djäkner, i sexan lärde vi känna varandra och det är jag väldigt glad över då var vi inte så nära varann. Men vi har gått igenom en hel del tillsammans och bråkat en del också och det är det som har fått oss så tighta, jag litar verkligen på dig och kommer alltid göra det. Utan Love ingen Lina.
Hanna Eriksson, står varandra inte lika nära som vi gjorde förr. Men jag vet att jag kan berätta allt för dig du finns alltid där och du har alltid varit som en syster för mig. Du betyder jätte mycket för mig hjärtat.
Signe Rolfhamre, Signe och jag har haft våra stunder men nu har vi kommit varandra väldigt nära och jag litar på verkligen på dig, har alltid kul tillsammans och kan prata om allt med varann. Du är grym bruden.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0