♥ Dag 17 – Ett annat ögonblick.

& Vad menas med det? Jag fattar inte så vi hoppar över den!


Vi vart i kårböle hela eftermiddagen, vi åt där jag gick ut en sväng och fotade men jag tycker inte om att fota när det är mörkt så det var inte så kul. Gick tillbaka hem dit satt mig nere i källaren och tittade på lillajönssonligan&smsade istället, bättre de! Vi åkte hem någon gång vid 6 eller 7 tror jag, när jag kom hem så kom love hit vi väntade på Annlouise & Signe sen åkte vi ner på ljusdal och träffade pege och några till. Var inte så värst kul så åkte hem nästan på engång. Nu är jag iallafall och funderar på att lägga mig eller nått, orkar inte vara vaken..
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0