Han stormar av lycka.

Igår kom världens bästa ellen hit, vi fixade oss och pratade en massa mycket sen gick/sprang vi ner till tåget för att hinna med till bollnäs och det gjorde vi. Vi åkte dit med signe, love, anja, och frida och vi var på gfesten, det var väldigt tråkigt, jag hade nå sjukt ont i fötterna och var helt slut hela kvällen är inte helt frisk tror jag. Iallafall så gick vi där ifrån redan vid 1 och bussen gick inte förens 20 över 2 så vi drog på max sen till bussen..
Ellen sov här inatt, vaknade rätt tidigt iaf hon så då gick vi upp och åt välling och la oss i soffan och tittade tv/film istället, typ projekt prinsessa & bröderna karlsson. haha! men faktiskt ni måste se bröderna karlsson riktigt bra film!
hon åkte hem någon gång vid halv 5 & vid 5 åkte jag ner med släkten och skulle äta för farmor skulle bjuda på mat eftersom att hon fyller 70. Det var trevligt men jag var hur trött som helst och höll på somna flera gånger..
Aja, nu orkar jag inte skriva håller på och slocknar här. men ska lägga mig i soffan och titta film istället. Hejs!
/Lina.
bästa farmor.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0