jag är inte över dig än..

min uppdatering är usel men det gör inget så får det vara, jag gör i alla fall det där med dagarna..
just nu mår jag helt okej, kunde vart lite lite bättre men nu är det så här och det är jag som vanligt som förstör. nu i veckan har vi läs vecka på skolan det är skit tråkigt, allt är as lame vi läser varje förmiddag och sen skriver vi om boken på eftermiddagen. men eftersom att jag inte fattade nått utav att läsa så fick jag lyssna på boken istället & så klart så har jag somnat varje gång jag har lyssnat så har ingen aning om vad jag ska skriva om på eftermiddagarna så gör inprincip ingenting. & leon fattar tydligen ingenting heller så ja det går ju som de går. hehe!
idag har jag även varit och ridit, fick ha zacke som jag inte har ridit sen förrförra sommaren så det spåra. fast gick en då rätt bra, men han är så sjukt pigg & stark.
imorgon ska jag kanske följa sofie till gävle, för nu har pappa fixat mitt kort så jag kan handla på det igen så funderar på att följa sofie och handla färdigt alla julklappar då. och titta på nått gymnasium o sånt. vi får väl se.
nu vet ni i alla fall vad jag håller på med på dagarna. :) puss
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0