Min Julafton!

Om ni inte visste det så ogillar jag julafton väldigt mycket, jag tycker det inte är särskilt kul bara matmat&mat. Och paket i typ tio minuter, det är verkligen överskattat. Aja, nu ska jag sluta klaga och berätta om min dag istället, blev väckt rätt tidigt gick upp och åt gröt sen fixade jag mig, gick ut och fotade lite sen vid två kom farmor och farmor. Vi åt mat, tittade kalle anka & kan du vissla johanna så klart. Också öppnade vi paket!
Sen åkte vi vidare till faster där resten av släkten var, vi öppnade mer paket, byggde lego, spelade ds, busade osv.. mysigt värre!
Kom hem för någon timme sen, duschade och myste ner mig i min nya pyjamas i soffan med en film. Massamassa mys, synd bara att jag fryser nu. Så ska lägga mig i sängen och tända massa ljus i stället, nattinatti! :)
/Lajn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0