What do you get when you fall in love?

SKULLE DU HELST:
1.pierca tungan eller läppen? - tungan
2.vara seriös eller oseriös? - både och 
3.dricka grön eller röd mjölk? - jag dricker inte mjölk..
4.brinna upp eller drunkna? - inget helst, men drunkna om jag måste välja. 
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? - vännerna, hehe



SVARA ÄRLIGT:
1.tycker du om någon nu? - jag vet inte
2.har du skolkat? - jag har varit "sjuk"
3.varmt eller kallt? - både och
4.soligt eller regn? - soligt ! 
5.fanta eller cola? - fanta
6.är du nyttig av dig? - njae, inte direkt 

OM MIG:
1. vart bor du? - ljusdal 
2. hur många barn vill du ha? - 2 
3. vill du gifta dig? - det vet jag inte 
4. favorit tid på dagen? - kvällen
5  humör just nu? - som vanligt
6. sugen på just nu? - inget
7. vilket shampoo använder du? - det är olika 

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1.pussat någon? - nej
2.sjungit? - såklart
3.blivit kramad? - japp
4.känt dig fånig? - tror inte det?
5.saknat någon? - mm..
6.dansat galet? - näe
7.klippt håret? - nepp
8.gråtit? - nej

GREJER:
1.har du blivit jagad av polisen någon gång? - haha mm. 
2.har du en hund? - näe, men vill ha!
3.sover du helst ensam eller med någon? - med någon  
4.tror du på spöken? - kan man tro på det ibland? isåfall gör jag det(;
5.är du mörkrädd? -mjo, lite smått.. 
6.vad vill du ha just nu? - en lägenhet långt ifrån ljusdal! 

KÄRLEK:

1. är du singel nu? - yes
2. föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - bror på med vem..  
4. har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja
5. har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - kan man säga 
6. har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - jag vet inte riktigt, tror de.. 
7. har du varit på en blind-date? - nja va. 
8. sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja
9. saknar du någon av dina ex? - mhm..
10. somnat gråtande pga kärleken? - har ju hänt ett antal gånger 
11. brukar du tänka på dina ex? - händer 
12. nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - james morrison - you make it real 

KOMPISAR:
1.har du nån bästa vän? - ja! 
2.är du ofta med dina vänner? - inprincip varje dag 
3.vad brukar ni hitta på? allt möjligt 
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? - japps :)
5.vem vet mest om dig? - Love & Ellen. 

OM DIG
2. hur lång är du? - 1,63 
3. vart bor du? - ljusdal 
4. är du nöjd med ditt rum? - jorå
5. vilken är din riktiga hårfärg? - brunt
6. vad väger du? - 52 tror jag. 
7. har du någon sjukdom? - nej
8. är dina föräldrar skilda? - näe
9. gillar du skolan? - ja faktiskt
10. hur svarar du i telefon? - "aa?" "hallå"

VAD:
1. åt du senast?  - har inte hunnit äta än, vaknade nyss
2. drack du senast? - vatten 
3. har du på fötterna? - inget?
4. lyssnar du på just nu?-  pick me up - isak strand
5. gillar du mest hos dig själv? - att jag är mig själv, rätt galen

/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0