12februari.

jag vet att klockan är över tolv men det får ändå vara den 12februari nu.
maskerad hos olivia ikväll! GILLAgillaGILLA (Y)  efter skolan idag gick jag, sara och love och solade, sen gick vi till sara och dom fixade sig men jag hade inte bestämt mig för vad jag skulle vara. robban hämtade mig senare vi åkte till farmor en sväng sen åkte vi hem, jag gick över till liam och lånade indian grejer för jag bestämde mig för att vara en indian. :)
sen gick jag hem och gjorde mig i ordning också lagade jag och robban mat, sen skjutsade han mig till olivia. vi hade det väldigt trevligt! nu är jag hemma och har lagt in lite bilder och sånt. nu ska jag ta en duscha sen ska jag lägga mig, imorgon är en ny dag och man måste ju orka upp. och nu är det dags att duscha. puss
l.
haha, söttjej-95 säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0