21februari.

Min dator är galen.. -.- jag skriver värsta inläggen också försvinner allt sjukt drygt. Jag han iallafall inte uppdatera igår eller ja jag orkade inte, sov hos Sara inatt med Love.
Imorse åkte vi till hudik för att spela innebandy, det gick ju bra *host* vi förlorade med 0-4 mot hudik/björkberg. Första halv lek var vi grymma men vi vart trötta redan efter första så på andra och tredje halv leken så var vi helt slut. Och vi hade fyra backar som var med, Hanna & Sanna höll sig hela men Lovan hon gjorde illa foten och kunde inte spela nå mer, hon kunde inte stödja på foten heller. Jag glömde så klart mitt knä skydd hemma och min tå gör ontontont, jag kan inte skjuta ifrån mig med foten för jag har ont i tån. Aja.. skit samma det gick iallafall inte bra.
Nu: Sitter jag i sängen med min bästa vän datorn, jag har en massa godis, tända ljus och på dvd spelas saltkråkan! Skrållan är så söt lika så tjorven, saltkråkan gillas starkt!
l.
JAG ÄLSKAR ER! v

Kommentarer
Postat av: Sanna !

Gud vilken fin bild ;o <3

2010-02-21 @ 21:13:47
URL: http://sannaocksa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0