3februari.

gaaaaaaah!
seriöst jag hade skrivit min längsta inlägg ever också försvinner allt. åh var sur jag blir jag vill kasta datorn i väggen! :@
nu blir det verkligen inte lika långt som nyss nu har jag tappat suget helt! :@
iglkeajegkjaeöhaedemakgnbafj jag ska döda datorn!
skit samma skolan var bra, efter skolan åkte jag hem med kusinerna och robban var hemma idag så jag och kära storebror lagade mat. man ska ju göra det man är bra på sägs det, vi gjorde iallafall våfflor. senare kom love och hämtade mig och vi åkte till järvsö. jag, love, sara och signe, olivia skulle egentligen med men hon hann inte med bussen så vi åkte utan henne.
när vi kom dit gick vi på strandvallen och tittade på u16 träning, sen gick vi upp till metro där spelade vi kort och titta tv. jag och signe gick tidigare för vi var hungriga och vela ha mat innan vi åkte hem, så vi gick på ok och köpte korv. LÄTT! :D
NU: sitter och planerar helgen med hanna! (Y) ska snart gå upp och tvätta bort sminket och sånt. men först ska jag titta på andra avenyn och ÄTA! jag älskar mat. :D
puss
l.


syskon kärlek.
bild sen i jul och vi är snyggisch!
r O b E r T <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0