8februari.

en helt vanlig måndag, fast kanske lite segare än vad måndagar brukar vara. var sen imorse så hann inte åka med mamsen så då fick jag springa till hanna och åka med henne till skolan. jag gjorde väldigt mycket matte idag (Y)! så nu känns det som att jag ligger ganska bra till. efter skolan gick jag och fikade med love, olivia, signe och hanna, petra och sofie var också med. jag älskar er brudar!
efter vi fikat sprang vi till trafikskolan på kurs för snart får man ju köra moppe. för jag fyller år om typ 2 månader. :D det gick bra på trafik skolan, nu ska jag lära mig lite om photoshop som jag fått av älsklings hanna och sen ska jag äta mat sen åker jag väl vidare till giganten för att träna. men jag ska inte vara med jag är jätte sjuk. fu dig martin! man får inte smitta lina.. FU!
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0