lina pluggar.

sitter och pluggar nu jag är sjukt trött för att jag fått för lite sömn inatt, jag hade jätte svårt att sova igår kväll sen vaknade jag jätte tidigt för loves syskon bankade i golvet. tillbaka till pluggningen, jag sitter och skriver en berättelse i svenskan som ska handla om en kränkning. vi får väl se vart det här slutar.
har bara skrivit 5 rader än men mer ska det bli, jag ska också hinna läsa lite ur boken "sandor slash ida", om jag hinner färdigt innan halv 8 så ska jag på träningen med dom bästa innebandy brudarna. om inte så stannar jag hemma och pluggar, sara har sagt att skolan går före så det är bäl bäst att lyssna på henne då.
men nu måste jag fortsätta, ha den trevlig kväll.
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0