lajn har tråkigt!

Är du..

Arrogant: Nej

Osäker: Ibland

Trött: Lite

Intressant: Ja, LÄTT!

Smart: Otroligt

Barnslig: Händer

Liten: Nej, blivit stor nu

Lätt: Hmm.. NEJ!

Skoltrött: Ja

Rolig: Självklart

Pratglad: JA! :D

Frågvis: Bror på vad det handlar om

Organiserad: Nje

Hälsosam: Mihi

Blyg: Om jag träffar nån första gången så..

Attraktiv: Lite

Lätt uttråkad: Mjo.

Vegetarian: Nej

Besatt: Öhm.. Nej

Pålitlig: Jarå

Filosofisk: Hm, om jag visste va de va så hade jag svarat :)

 

 

Har du..

För många vänner: Kan inte ha för många

Förföljelsemani: Förföljelsemani jag fattar inte?

Tvångstankar: Ibland

Färgat håret: Klart

Brutit några ben: Ja armen, eller ja Robban bröt den på mig.

Några piercings: Öronen och Naveln

Egen dator: Mjo

Gjort bort dig rejält: Alltid

Bra självförtroende: Duger

Komplex: Haha, vad är de?

Kysst någon: Ja

Tagit nakenbilder: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Skrivit

Varit kär: Mjo

Blivit kär i någon på nätet: Nope

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Nej,

Gjort något olagligt: Tror det, men vet ej.

 

 

Vem..

Saknar du: E

Vill du döda: LOVE, <3333333

Rörde dig sist: Robban

Slog du sist: Vet ej?

Kramade du senast: Vet inte?

Skrev du till sist: Per

Vill du vara som: Evelina

Sårade dig sist: J...

Vill du bli galet full med: Sara kanske, haha?

Gjorde dig riktigt glad senast: E

Fick du sms från senast: LillHanna

Ringde dig senast: Pappi

Ska du gifta dig med: Någon snygging!

Får dig att skratta: Sara & Love! :D

 

l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0