4januari.

var hos sofie inatt först på kvällen lagade vi mat och tittade vi project runaway, senare på kvällen runt 11 gick vi hem till jerry där tittade vi på jerry och hanks jackas som dom gjorde sommarlovet till sjuan tror jag. sen så spelade vi nått dödar spel ^o) jag var KUNG!
vi gick tillbaka till sofie vid halv ett tiden, då chillade vi eller ja "sov", vid tre kunde inte jag och signe sova så vi gick ner till vardags rummet och la oss i en varsin soffa. sen somnade vi vid fem(?).
sen imorse gick vi upp vid tio så har sovit ca 5 timmar inatt, 11:10 i morse drog vi till bollnäs jag, love, sofie, anki och mamma. 11:45 hade vi tid på pebbles naglar vi skulle ta hål i naveln, tog ca 10 minuter för alla oss att ta det gjorde ont iallafall för mig, för hon måsta ta i mer på mig bara för att jag hade sån mjuk mage sa hon. aja det gick bra iallafall, efter så gick vi och tittade i lite affärer i bollnäs jag hittade ett par skit snygga skor men fans tyvärr inte i min storlek. men jag hittade en midjekjol som fanns i min storlek, den var också skit snygg och jag köpte den.
NU: är jag hemma och har precis ätit mat azZzm, nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film. puss
l.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0