13 juli.

järvsö är underbart.
kom hem igår kväll har hunnit med en massa dom här dagarna, åkt båt, fått motorstopp, blivit boxerad in till järvsö av fredrik&danne, ätit, vart på torön, ogillat han, tittat vm, druckit te, tittat camprock, badat osv.. trevligt har de vart iaf!
kom hem runt 7 tiden igår kväll, pluggade moppe grej och sen åkte jag till hampus och tittade film med han, jonas&erik. avatar. den var bra men lång, jag höll på somna flerafleragånger. när jag cyklade hem somnade jag nästan på cykeln, så trött var ja. hehe.
kom hem somnade, dirr!
idag blir de väl att plugga hela dagen, om jag är snäll kanske jag får hitta på nått. skit samma nu ska jag gå och äta innan jag dör, puss.
/ l.

Kommentarer
Postat av: bellaolsson

SNYGGINGEN DÄRRR!!!!!!!!!

2010-07-16 @ 15:25:54
URL: http://soetlittleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0