love, järvsö, moppe, osv..

hihi sov hela dagen med loviiis idag, sen fixa vi lite hämtade kläder hos mig och typ fixa oss sen kom axel&charlie och hämtade upp mig, love&annlouise så åkte vi och tankade sen hämtade vi olivia också drog vi till järvsö. det var jätte tråkigt, gjorde ingenting åkte moppe, åt och var på stene en stund. värdelöst. på slutet åkte vi iaf och träffade martin,hampus,per,philip&ante en stund. sen åkte vi hem igen vid 11.
när vi kom hem åkte vi ut på ljusdal handlade godis också träffade vi axel,emil,anton&charlie åkte på stenhamre med dom och gungade haha! sen kom martin, hanna var också med en stund. aja, jag har verkligen inget roligt att berätta. skit samma.
nu ska jag lägga mig här i sängen hos love och titta någon rolig film, eller en gråtar film :o vet inte än. får se (;
SMSA EN MASSA 0730884792! mp
/ lina.
hahhahahahahha, så snygga. jättegammalbild men love är ändå världsbäst! ♥

Kommentarer
Postat av: toooooooooowe

sv: ja, de hade vart mycket roligare om du hade vart med! varför följde du inte.. :( <3

2010-07-17 @ 22:21:49
URL: http://towelystedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0