maln med signe.

maln med signe en dag bara :o
när vi kom dit gick vi på stranden och sov, skönt. blåste gjorde det en massa men det var ändå skönt. på kvällen åkte vi in till hudik och chillade, vi gick och kollade vad det var för bio och då var det nya beck filmen "levande begravd" lite äcklig den var då, första gången jag vart rädd när jag tittade på en beck film. :o
iallafall cyklade vi tillbaka till maln efter bion och tittade sex and the city och sen la vi oss. jag och signe sov i tält, vaknade vid fem på morgonen nån gång av att det ösregnade. våra täcken var blöta, så vi gick in och la oss . sen åkte vi hem idag, för de var så dåligt väder.
idag händer vad? inget. jag & karl tänkte åka till bollnäs på melissa horn men simon svarar aldrig så det blir nog inget, sen är det tjejkväll hos signe vet inte riktigt om jag orkar göra nått. funderar på att bara ligga hemma och titta film äta eller nått. jag mår skit. hehe
nu ska jag skaffa mig ett liv hörs. puss
/ någon lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0