fjanton&lajn.

jag är typ hyper eller något, skit dryg är jag iallafall.
när jag kom till sara efter skolan så frågade anton om jag vela följa han te hudik & jag behöver ju ett par skor så jag följde bästa fjanton och handlade. hittade typ gladiatorskor bruna/orange typ massa färger snygga iaf, också ett par svarta ballerina skor med nått virkat eller nått sånt, rätt så fina.
när jag kom hem duschade & chillat resten av kvällen.
imorgon blire skola som vanligt sen till sara färga håret, fixa sen furuvik. sover hos mullan imorgon också. så vi hörs väl nått tag. ha ett bra liv för de ska jag!
juste jävlar, shiiiiiiit jag måste packa jefla lina glömma sånt. hörs bra hay!
/LAJJjjN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0