jag saknar love älsklingen, mitt allllllllllllt.

min uppdatering suger, men just nu skiter jag i de.
har inte haft tid dom här senaste dagarna, &allt de med benet. lite bättre nu faktiskt för er som vill veta. jag orkar egentligen inte blogga nu men okej då. dom senaste dagarna har jag vart mycket med linus,marc,hanna&leon riktigt kul, vi har vart på gärdåsen och spelat fotboll. &dom har skjutsat runt mig på cykeln hela dagarna. ikväll träffade jag även tjejerna &jag pratade med älskligs love! jag saknar dig brudän, du är mitt allt.
imorgon vet jag inte hur de blir om jag kanske åker till mörtsjö med linus&marc om inte så blir jag nog med brudarna, yäyä. nu ska försöka börja på en ny header sen ska jag kika lite film, sen blir de att sova. pussän
/LAJN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0