:( jag vill cutttttttta mig nu! eheh stackars väggen.

känner att min uppdatering suger som vanligt, alltså jag absolut inte haft lust med att blogga har vart på så dåligt humör men det är löst nu. och min mobil är typ helt pajjjjjjjjjjjjj :( jag vill cutttttttta mig nu! eheh stackars väggen.
iallafall så igår hade jag sjukt jefla tråkigt så jag gick ut och gick, tog mig ner till stallet och myste med hästarna. klockan var typ nio så han inte vara där nå länge, har en massa roliga bilder som inte alls är suddiga nejnej. mobilen är ju damp, jag vill ha en ny dirrrrr!
när jag kom hem ifrån stallet började mitt helvete, uscha så dåligt jag har mått men nu så har vi löst det och det blir bra. & tack love, sara, tea, max och hanna för att ni alltid ställer upp på mig. ni förstår er verkligen på mig och jag älskar er.
idag har jag inte gjort nå mycket alls skolan och gjorde klart dokumentationen har bara 2 saker kvar nu ;o förstår nu hur bra jag mår. för stunden iallafall! efter la jag mig i solen här hemma och har bränt mig på ryggen, skiter man väl i. aja stallet åkte jag till senare gick inte så bra att rida, haha fick även reda på att sist vi hoppade så högt så sa dom att det var 90cm men idag sa ääänjja att det var 105cm. eheh. men nu ska ni få en massa mobilkamerabilder sen ska lajna sova, sjukt jefla trött. godnatt sötisar. puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0