en helt ovanlig dag i järvsö..

hanna hämtade mig imorse vid elva, då åkte jag,linus,towe,hanna&sanna till järvsö tittade typ wakebord tävling(?) där träffade vi emil&jocke, tävlingen var iaf värdelöst. de var faktiskt rätt värdelöst ibörjan det spö regnade och de var kallt&blött. så vi värmde oss på ica sen gick vi på sibylla och åt lite.
sen vart de ju soligt så då gick vi tillbaka då hade max&leon också kommit, linn kom också. ah lite roligare dårå men de kunde vart bättre om man säger så. leon&max skulle upp och cykla så vi gick med upp till backen, jätte onödigt men skitsamma. &eftersom att jag är typ handikappad för mitt jeflans ben så skjutsade jocke mig upp till backen på styret eftersom att jag inte kan sitta nån annan stans jag är för fet. (A)
aja, jag har inget roligt att berätta vi satt där sen gick vi ner igen och åt pizza med emrik. vi missade tåget skit kul, tack vare mitt knä. -.- jo justja vi träffade honken också & MAX ÄR GAY, på riktigt.
när jag kom hem vare cruising, åkte ner på ljusdal med love,annlouise,tea&sara. de måste ha vart ljusdals sämsta cruising så sjukt lame! fick iaf träffa ellen,julia&carolina. men annars så var de ju värdelöst!
nu orkar jag inte skriva nått mer, skriver ändå bara onödiga saker så, ni får lite bilder nu det är hannas bilder, &imorgon blir de kyrkan sen så tror jag att max kanske kommer hit, jag hoppas iaf på det.  nu ska jag sova, sov gott för de ska jag. godnatt, pussän!
/lina.

Kommentarer
Postat av: BÄLLAOLSSON

sv: det är du som är snygg lajna!

2010-06-21 @ 14:42:58
URL: http://bbellaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0