den plats hanna har i mitt hjärta kommer någon aldrig kunna ta!

egentligen pallar jag inte skriva en lång jävla text, men känner mig tvungen är så sjukt ledsen och irriterad på dig nu. från början så var jag bara sur över att du alltid la upp bilder och texter om max när jag hade gjort det, kanske lite fjantigt. ibörjan brydde jag mig inte men när du gjorde det hela tiden började jag bli irriterad, riktigt jävla less rent ut sagt. du får tycka vad du vill jag vill inte bråka men kan inte låta bli att bli sur nu och det måste du förstå själv. om du säger att jag tog din bild och "eran" låt som ni tydligen delade tillsammans enligt dig. för det första bilden skickade max till mig och jag klippte ut den så man såg bara han, för det andra hur fan skulle jag kunna veta att det var eran låt. det finns fler som lyssnar på den där låten, jag tycker låten är grym och kände att den passade om jag la in den till den där texten.
nu när du börjat skriva om min allra bästa vän, så har du gått över gränsen. du kan inte direkt säga att du känner hanna bättre än mig, jag har pratat med hanna så himla många gånger om max och hon har inte haft känslor för han under den tid jag och max hållit på så ge upp. då du skrev att du och hanna var bättre vänner eller ja typ. den stunden fick jag en stor klump i magen av vad du sa jag mådde så dåligt, tårarna bara rann visste inte vad jag skulle säga. jag kunde inte prata, så himla elakt att blanda in min bästa vän. jag och hanna har gjort allt tillsammans så sjukt jävla mycket saker, vi har vart bästa vänner sen dagis visst har vi bråkat det har alla men vi har älskat varandra så himla mycket så vi blivit sams med engång. vi har växt upp tillsammans, delat så mycket. vi älskar varandra. så snälla blanda inte in hanna i det här, det blir bara värre. den plats hanna har i mitt hjärta kommer någon aldrig kunna ta! jag gör allt för hanna vad som än händer kommer jag alltid ställa upp på henne hon är min allra bästa vän, hon är min syster!
kommer så väl ihåg när vi var små, vi började bråka om att jag vela sitta vid datorn och det vela inte du så när jag var inne på datorn kom du och stängde av den för mig. jag vart så sjukt jävla sur och gick hem och var jätte arg, sen efter en halv timme kom jag tillbaka till dig och sa förlåt också var allt som vanligt igen.
vad du än gör blanda inte in hanna i det här, de är det värsta du kan göra. och säg inte att du känner hanna bättre än mig det är ännu värre. hanna är och kommer föralltid vara min egna lilla syster.
just nu verkar du bara vilja först förstöra mellan mig och max och sen för mig och min bästa vän. men det är bara som det känns.
l.

Kommentarer
Postat av: hannaeriksson.

jag älskar dig lina, du är och kommer alltid att vara min bästa vänn, så mkt som vi har vart med om kan inte ersättasav någon, du är bäst. <3<3<3

2010-06-01 @ 15:44:01
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0