cause i still love you.

varför förstår ingen mig och varför förstår särskilt inte du om någon mig, det du fick av mig var den dåliga sidan av mig. snälla jag ber dig det kommer aldrig mer hända. aldrig aldrig aldrig igen, inte mot dig det går inte. du är den bästa som finns du är värd så himla mycket bättre. jag gjorde misstag på misstag, och jag insåg efteråt vad jag hade gjort emot dig, och det var inte för ens efteråt som jag insåg att jag verkligen ångrade mig. jag vill bara inte att du ska tro så här om mig, du vet att jag ångrar mig. du måste bara inse att jag aldrig kommer göra nått sånt här emot dig igen, jag vill att du ska kunna lita på mig igen. och förstå att jag aldrig kommer göra om det. ge mig bara en sista chans det skulle räcka för att du skulle inse hur mycket jag egentligen älskar dig och att jag aldrig mer kommer att såra dig.
Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0