I know there's good times behind that pain!

har nästan inte suttit någonting vid datorn i helgen, men i fredags så var vi tjejerna hos loves mormor lagade mat och myste. var egentligen tänkt att vi skulle sova där men jag och love vågade inte sova
själv där så vi gick hem till love istället, också gick vi över kyrkogården och det var så mysigt för det lyste jätte mycket ljus. och allt var mysis!
på lördag morgonen hämtade mamma mig och skjutsade mig till farmor, där väntade wille&clara på mig. vi bakade pepparkakor och busade, senare åkte jag hem bytte om sen följde jag med robban&lillp till backen och fikade med hans kompisar, och såg typ världens sötaste kille också;o. efter det åkte jag till love och vi åt oså, och senare på kvällen gick jag, love och annlouise till coop för att handla godis sen gick vi ifrån coop till lillhaga bron, där fick vi sms av anja som frågade om vi vela följa till towa och översaka henne eftersom att hon fyllde år. så då gick vi till stenhamre och det var griskallt! men vi fick skjuts av pappi till love sen iallafall. då åt vi ännu mer sen somnade vi.
söndagen så sov vi hela dagen, tittade tv osv. sen åkte vi in på ljusdal tittade lite på julskyltningen, fikade och tittade på luciatåget. sen resten av kvällen har jag bara varit hemma, packat tills imorgon. för då ska jag äntligen få spela innebandy, ni anar inte hur glad jag är innebandy kan vara det bästa jag vet. och har inte spelat på över ett år nu tror jag, alltså ingen match. men imorgon ska jag äntligen få spela, i iggesund!
men nu ska jag sova så jag orkar, nattinatti.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0