I try to run but I don’t wanna ever leave.

skolan är just nu king, allt går bra för en gångs skull. vi fick också sluta typ en och en halv timme tidigare as skönt. efter gick vi ner på köpingen och typ pratade oså, men jag gick hem efter ett tag eftersom att allt inte vad så där as bra!
sen ringde min kära kusin och frågade om jag vela ha mat så jag åkte ner till kusinerna och åt sen åkte jag hem vid halv 8. efter ett tag då så gick jag och träffade tjejerna och massa annat folk. även jätte saknade hampus!
fick skjuts av gustav hem för inte så länge sen, nu sitter jag och fryser och ska verkligen lägga mig och sova nu. och imorgon kommer även robban hem, bästa storebror. ♥
godnatt.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0