I'm so sorry for the pain i caused you.

min helg har varit mysig med tjejerna, ni är alldeles för bra & dom enda som kan få mig på bättre tankar. i fredags var vi hemma hos sara och tittade film och bastade, det var jätte mysigt tills det hände en liten olycka. haha!
precis när jag lagt mig och skulle sova hos sara så insåg jag att jag kommer inte kunna sova mycket om jag stannade där så jimmy kom och skjutsade hem mig istället.
igår var jag hemma hela dagen och sov, senare på kvällen gick jag till tea en sväng sen gick jag, annlouise, sara och love till pege där det var folk. vi spelade kort och pratade. gick även hem rätt tidigt då också.
idag har jag inte gjort särskilt mycket jag var ute och gick långpromenad med alfons, också gick vi förbi i stallet och tittade lite. vi byggde hinder sen tittade vi på hoppningen som var vid fyra.. sen gick vi hem.
sen har jag inte gjort nånting, har haft en väldigt skön helg faktiskt. och nu ska jag ta och lägga mig, är faktiskt trött. det sliter på en som du sa..
godnatt. /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0