told you this is my fault.

inatt sov love här vi spelade ds hela kvällen tror jag, tur att jag äger på det. idag var vi på slotte hela dagen rätt skönt, vi lagade mat och det gick jätte bra. det var jag, love, towa och tobbe som var en grupp. vi var kingarna, dom kallade oss tobbes änglar! y vi slutade vid ett, då gick jag hem med love och signe till mig. sen åkte dom vid tre och jag åkte med anna och magnus och hämtade wille&clara sen var jag hos kusinerna hela kvällen, tills dom skulle till min andra kusin och jag skulle på badhuset med signe&sara. vi chillade järnet och det var jätte mys.
jag kom hem för nån timme sen och nu ska jag lägga mig och spela ds, sen ska jag sova järnet eftersom att jag måste gå upp ännu tidigare imorgon. -.-
godnatt!
/Lina.
kult att min kusin har blivit värsta data nörden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0